Algemeen

Ondernemer uitgelicht - De reiswereld in de lift

Inmiddels 2 jaar na de overname is The Travel Club Stiens snel gegroeid. Jante en Meira zijn sinds vorig jaar werkzaam bij The Travel Club Stiens en inmiddels bij vele klanten bekend. 

Na de coronaperiode is het reizen in een stroomversnelling gekomen, er wordt aanzienlijk meer gereisd dan voor de pandemie. Om te groeien en tegelijkertijd onze klanten zo goed mogelijk te helpen was deze uitbreiding meer dan gewenst.

 

 

Dat de reiswereld vele uitdagingen met zich mee brengt is voor niemand nieuw. Enorm lange rijen op Schiphol en de bosbranden op Rhodos zijn voorbeelden van situaties waarbij veel mensen hun vlucht hebben gemist of geëvacueerd moesten worden. 

 

Ook bereikte ons het verdrietige nieuws dat de Duitse touroperator FTI, welke ook in Nederland actief was, onlangs failliet is gegaan. Dit nieuws kwam geheel onverwacht, aangezien er momenteel weer volop wordt gereisd. ‘Gelukkig is bij ons de schade hiervan beperkt gebleven’ aldus Saakje. Maar wat als je nou zelf een vakantie hebt geboekt en krijgt te maken met deze problemen?

 

De Travel Club Stiens zorgt ervoor dat jij ondanks alle uitdagingen kunt genieten van een zorgeloze vakantie door alles van A tot Z voor je te regelen. Met een reisagent sta je er niet alleen voor: niet alleen wordt de vakantie voor je geregeld, maar worden problemen bij eventuele stakingen of annuleringen ook direct opgelost. 

Door 24/7 bereikbaar te zijn voor al je vragen of uitdagingen, willen we je het vertrouwde gevoel geven wat iedereen van ons gewend is. Het boeken van een vakantie is enorm veranderd de laatste jaren. Zo moet er nu veel meer geregeld worden dan vroeger: het bijboeken van de bagage, stoelen reserveren of online inchecken. 

Hiermee helpen we graag en proberen we je zo veel mogelijk werk uit handen te nemen zodat je alleen je koffer maar hoeft in te pakken. In de gehaaste tijd waarin we leven is persoonlijk contact voor ons de sleutel tot een zorgeloze en vertrouwde relatie.

Hoe makkelijk het online boeken tegenwoordig ook lijkt, wij merken dat veel mensen de bomen door het spreekwoordelijke bos niet meer zien. Er is meer informatie beschikbaar dan ooit wat het juist nog moeilijker maakt om een keuze te maken én kost het veel tijd om alle informatie door te spitten. 

Doordat we vele bestemmingen zelf bezocht hebben kunnen we voor elke reis de juiste informatie en adviezen geven. Geen klant of wens is gelijk en daarom is elke reis maatwerk. Door de vele contacten binnen de reiswereld kunnen we de klanten veel tijd besparen met het zoeken naar hun perfecte vakantie. Deze tijdwinst in combinatie met het directe en persoonlijke contact is voor veel klanten goud waard

Saakje Wiegersma